alborzkh

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور

چهارشنبه 21 بهمن 1394

+0 به یه ن

تعمیر ویدئو پروژکتور : تعمیرات تخصصی انواع ویدئو پروژکتور لامپ انواع ویدئو پروژکتور ملزومات و خدمات ویدئو پروژکتور

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور نیاز به ظرافت های بسیار دارد.در حمل ویدئو پروژکتور باید دقت داشته باشیم که کوچکترین ضربه ای به دستگاه وارد نشود.جهت سرویس و نگهداری دستگاه باید موارد را به یک کارشناس در این زمینه بسپارید و بدون داشتن تجربه اولیه هرگز اقدام به بازکردن دستگاه نکنید.

اغلب باز کردن دستگاه توسط افراد غیر مجرب باعث بهم ریختن تنظیمات کالر ویل و بهم ریختگی آینه های دستگاه می شود که هزینه های قابل توجهی را جهت تعمیر مجدد دستگاه می طلبد. تعمیر ویدئو پروژکتور خود را به افراد مجرب بسپارید.

تعمیر ویدئو پروژکتور

نکاتی در جهت استفاده از ویدئو پروژکتور

به هیچ وجه پس از پایان کار با ویدئو پروژکتور آن را از برق نکشید و با استفاده از کلید پاور دستگاه اقدام به خاموش کردن آن نموده و تا خاموش شدن فن ها دستگاه را از برق نکشید.اینکار شما آسیب جدی به دستگاه وارد می کند  دلیل این امر این است که زمانی که شما از دستگاه استفاده می کنید لامپ دستگاه  به شدت داغ شده است و نیاز دارد که ابتدا خنک شده و سپس دستگاه خاموش شود.در غیر اینصورت خطر سوختن لامپ دستگاه شما را تهدید می کند.

تعمیر ویدئو پروژکتور

هنگام جابجایی دستگاه نهایت مراقبت را داشته باشید تا آینه ها و لنز دستگاه آسیب نبینند.بدین منظور دستگاه را در بسته بندی دارای ضرب گیر مناسب قرار دهید و از هر گونه ضربه و فشار محفوظ نگه دارید.

به هیچ وجه دستگاه را مورد وزش باد دارای فشار (سشوار پمپ باد و بلوور و…) قرار ندهید

سرویس های سالانه و نیم سال را فراموش نکنید.زیرا اگر فن ها و لامپ دستگاه شما سرویس نشوند باعث آسیب سنسور فن و خود فن شده و در نهایت دستگاه بیش از حد داغ شده و آسیب می بیند.

اگر تصویر شما روی برد هوشمند منعکس می شود دقت داشته باشید که دستگاه به هیچ عنوان تکان نخورد و فیکس باشد تا کالیبره ابزار هوشمند شما بهم نریزد.

جهت تعمیر ویدئو پروژکتور هرگز شخصا اقدام به باز کزدن دستگاه ننمایید و این کار را به متخصص آن بسپارید.

 ایلیا دیتا ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات و سرویس انواع ویدئو پروژکتور ، تامین ملزومات نصب ، لامپ انواع ویدئو پروژکتور




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش





[ ]