alborzkh

طراحی نصب و راه اندازی انواع کابینت آشپزخانه

چهارشنبه 21 بهمن 1394

+0 به یه ن

 

کابینت

بدون شک یکی از ممترین بخش های دخیل در زیبایی هر منزلی کابینت آشپزخانه آن می باشد.یک آشپزخانه زیبا دارای کابینت همراه با طراحی بسیار زیبا و درخور و البته مناسب با نوع فضا ، متراژ فضا و رنگ بندی زیبا و دارای تناسب محیط می باشد.

کابینت کابینتکابینت کابینت

دکوراش با بیش از 20 سال تجربه در زمینه پباده سازی انواع دکوراسیون داخلی و طراحی محیط ، مفتخر است بهترین راه کار های طراحی و همراه با قیمت بهینه را به شما معرفی کند.

ما در دکوارش بهترین مشاوره را به شما می دهیم.کارشناسان ما پس از مراجعه حضوری و طراحی نقشه ، طرح 3 بعدی و پیش نمایش محیط شما را تهیه کرده و در صورت وجود اصلاحات و نظرات شخصی ، شما را در زیبا سازی هر چه بیشتر آشپزخانه و سایر قمت های محیط منزل و یا دفتر کارتان راهنمایی می کنند.

لازم به ذکر است کلیه مراحل فوق بصورت کاملا رایگان بوده و در صورت اتفاق نظر می توانید طرح خود را نهایی کرده و سفارش دهید.

پیاده سازی و نصب انواع کابینت در کوتاه ترین مدت ممکن تخصص ماست.دکراش با دارا بودن کادری فوق حرفه ای بصورت تمام وقت در اختیار مشتریان بوده و پس از پیاده سازی نیز با ارائه بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش ضمن ایجاد بهترین تعهد خیالتان را از بابت هزینه ای که می کنید راحت می کند.

طیف وسیع نمونه کارهای ما علاوه بر دارا بودن تنوع و بروز بودن ، باعث بوجود آمدن تجارب بسیاری در حین کار شده است و به همراه تجربه بسیار بالای دکوراش می توانید با اطمینان خاطر تمام کابینت خود را به ما بسپارید و پس از اتمام کار ، طرحی بسیار زیبا و توام با کیفیت تمام را تحویل بگیرید و از حسن پیاده سازی آن نیز مطمئن باشید.

دکوراش بهترین و بزرگترین مرکز طراحی و فروش کابینت mdf ، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی در خدمت شماست.


عطر و ادکلن عطر ادکلن خرید عطر خرید ادکلن تور لحظه آخری پارتیشن اداری برج خنک کننده هوا ساز کابینت پارتیشن برد هوشمند مبلمان راحتی سرویس خواب برد هوشمند عینک آفتابی خرید عینک آفتابی cccam server کوچک کننده بینی خرید کوچک کننده بینی کوچک کننده بینی آیدان طراحی ناخن آموزش طراحی ناخن آموزش کاشت ناخن ناخن ژله ای لاک ناخن آموزش ماساژ خرید آموزش ماساژ آموزش شیرینی پزی آموزش آرایشگری زنانه


بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

کاربرد های برد هوشمند

چهارشنبه 21 بهمن 1394

+0 به یه ن

می توان این ابزار کارآمد را در دانشگاه ها و مدارس و همچنین سالن های کنفرانس استفاده کرد.در کل هر جا از یک سیستم آموزشی هوشمند استفاده گردد وجود برد هوشمند یک ویژگی آموزشی هوشمند و بسیار مهم به شمار می رود.

برد هوشمند

اصول کاکرد برد هوشمند

برای استفاده از برد هوشمند الزام به استفاده از یک ویدئو پروژکتور داریم.پس از ثابت نمودن کادر تصویر اقدام به کالیبره کردن برد می نماییم و شروع به کار با برد می نماییم.این ابزار هنگام لمس سطح تخته مختصات انگشت شما را محاسبه می کند و برای لمس ارسال می نماید.سیستم عامل نیز متوجه آن شده و در همان نقطه یک عمل کلیک را انجام می دهد.

هر برد  با یک کابل مستقیما به رایانه متصل می شود تا با سیستم عامل ارتباط بر قرار کند.در کنار هر برد نرم افزارهایی وجود دارند که جهت تولید محتوای آموزشی و همچنین ارائه آن استفاده می گردند.برد ها انواع مختلفی از قبل مگنتی و IR دارند.نوع مگنتی فقط با قلم مخصوص کار می کند و نوع IR توسط لمس دست و بدون نیاز به قلم کار می کند.

علاوه بر بردهای هوشمند کیت های هوشمند نیز به عنوان ابزار هوشمند ساز استفاده می گردند که با ظهور برد هوشمند استفاده از کیت هوشمند کمتر شده و تولید آنها نیز رو به توقف است.کیت های هوشمند توسط قلم مخصوص خود کار می کنند.به این صورت که ابتدا باید کیت را با کادر نمایش خود تطابق دهیم.عمل تطابق به این معنی است که کیت هوشمند شما بسته به تکنولوژی به کار رفته در آن و نوع نصب می بایست کادر نمایش تصویر ویدئو پروژکتور را به خوبی تشخیص دهد.پس از نصب کیت در محل مناسب اقدام به کالیبره کردن کیت می نماییم.کالیبره کردن کیت به این معنی است که باید مختصات گوشه های تصویر نمایش داده شده را توسط قلم اشاره کرد تا کیت همه کادر نمایش را به خوبی شناسایی کند.

برد هوشمند کیت هوشمند برد هوشمند کیت هوشمند

برخی دستگاه های ویدئو پروژکتور خود دارای کیت هوشمند داخلی می باشند.به این نوع دستگاه ها interactive گفته می شود.برای نصب آنها نیز نیاز به نصب کیت در محل مناسب نیست.بلکه کیت هوشمند در داخل پروژکتور تعبیه گردیده است و نیاز به جانمایی نصب کیت نداریم.




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور

چهارشنبه 21 بهمن 1394

+0 به یه ن

تعمیر ویدئو پروژکتور : تعمیرات تخصصی انواع ویدئو پروژکتور لامپ انواع ویدئو پروژکتور ملزومات و خدمات ویدئو پروژکتور

نگهداری و تعمیر ویدئو پروژکتور نیاز به ظرافت های بسیار دارد.در حمل ویدئو پروژکتور باید دقت داشته باشیم که کوچکترین ضربه ای به دستگاه وارد نشود.جهت سرویس و نگهداری دستگاه باید موارد را به یک کارشناس در این زمینه بسپارید و بدون داشتن تجربه اولیه هرگز اقدام به بازکردن دستگاه نکنید.

اغلب باز کردن دستگاه توسط افراد غیر مجرب باعث بهم ریختن تنظیمات کالر ویل و بهم ریختگی آینه های دستگاه می شود که هزینه های قابل توجهی را جهت تعمیر مجدد دستگاه می طلبد. تعمیر ویدئو پروژکتور خود را به افراد مجرب بسپارید.

تعمیر ویدئو پروژکتور

نکاتی در جهت استفاده از ویدئو پروژکتور

به هیچ وجه پس از پایان کار با ویدئو پروژکتور آن را از برق نکشید و با استفاده از کلید پاور دستگاه اقدام به خاموش کردن آن نموده و تا خاموش شدن فن ها دستگاه را از برق نکشید.اینکار شما آسیب جدی به دستگاه وارد می کند  دلیل این امر این است که زمانی که شما از دستگاه استفاده می کنید لامپ دستگاه  به شدت داغ شده است و نیاز دارد که ابتدا خنک شده و سپس دستگاه خاموش شود.در غیر اینصورت خطر سوختن لامپ دستگاه شما را تهدید می کند.

تعمیر ویدئو پروژکتور

هنگام جابجایی دستگاه نهایت مراقبت را داشته باشید تا آینه ها و لنز دستگاه آسیب نبینند.بدین منظور دستگاه را در بسته بندی دارای ضرب گیر مناسب قرار دهید و از هر گونه ضربه و فشار محفوظ نگه دارید.

به هیچ وجه دستگاه را مورد وزش باد دارای فشار (سشوار پمپ باد و بلوور و…) قرار ندهید

سرویس های سالانه و نیم سال را فراموش نکنید.زیرا اگر فن ها و لامپ دستگاه شما سرویس نشوند باعث آسیب سنسور فن و خود فن شده و در نهایت دستگاه بیش از حد داغ شده و آسیب می بیند.

اگر تصویر شما روی برد هوشمند منعکس می شود دقت داشته باشید که دستگاه به هیچ عنوان تکان نخورد و فیکس باشد تا کالیبره ابزار هوشمند شما بهم نریزد.

جهت تعمیر ویدئو پروژکتور هرگز شخصا اقدام به باز کزدن دستگاه ننمایید و این کار را به متخصص آن بسپارید.

 ایلیا دیتا ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات و سرویس انواع ویدئو پروژکتور ، تامین ملزومات نصب ، لامپ انواع ویدئو پروژکتور




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش





[ 1 ]